Wednesday, September 26, 2007

Tak Larat...

I rasa sangat tak larat...

Nasib baik dah nak balik...

Ntah nak buat apa kat umah malam ni...boleh je pegi tengok wayang, tapi tak kan la nak tengok sorang-sorang kan, amat la bosan. Boleh je ambik Ani ajak dia buka puasa sama-sama, tapi Bangsar mesti jam....so terasa macam agak malas la pulak.

Boleh je balik umah tido....tapi takde mood la nak tido.

Semalam I beli flatties kat Vinci...Raf yang cari kasut, aku yang membeli. Tak pe la, flatties aku yang dulu tu dah jadi arwah, so bolehla ganti baru, boleh la kot benda ni tahan beberapa bulan sampai aku beli flatties lain.

Haritu masa pergi BV2 dengan izwain nampak flatties yang sangat delicious dekat Aldo...tapi mahal...wah!!!!!Nak raya ni, budget nanti banyak lari, so that will have to wait...sigh!!

Ok la, dah 4.30 on the dot...me signing off. Cya peeps!

1 comment:

kurekuredalamperahu said...

heh...

aku smalam lepas je balek dari ofis, pi carik barang2 nak bagi kat bakal mertuaku. flat aku!

tapi sempat gak makan banyak2..hahahha!