Monday, September 8, 2008

Akhirnya....dapat upload jugak...

I was thinking that this should be my last time trying to upload the pic of my bag wardrobe....kalau tak boleh load lagi bukan nasib korang la tengok wardrobe IKEA baru aku, heheheh...

So here it goes.....
My handbags are all neatly stashed in it...oooh, I LIKE!!! Sekarang rasa macam sangat organise, so macam nak beli lagi!

*as if umah aku tu ada tempat lagi nak sumbat barang kan.what the heck*

My LV Tivoli and LV Mahina letak kat rak atas sekali, individual takde cramp-cramp...sebab sayang...

Sigh..

Lagi 3 jam nak balik, tak sabar rasanya....

6 comments:

June said...

yea,,nice wardrobe la..beli kat ikea..berapa nih eh..cun!

sumbat bag kat situ..pastu beli lagi satu sumbat kasut pulak..heeh *wink

Zuraida said...

hehhehehe

see, its M534 (inclusive of delivery and installation).

memang bercita2 nak buat wardrobe kasut...tapi mengidam nak wardrobe kasut macam Carrie Bradshaw dalam STAC....so kena la tunggu ada umah sendiri!

Zuraida said...
This comment has been removed by the author.
i AM a Bonda to Be said...

amboiiiiiiiiiiiiiii

JELES NYAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zie said...

Nice one zue...I was thinking to have one of my own too....Tapi tunggu la rumah sendiri siap..hehehe....I agree ngan June..belila utk kasut sekalik kay....

Zuraida said...

rinie dearie...
jangan la jeles....
u can get one if u want to, IKEA kan mass produce...