Tuesday, May 26, 2009

Di kala malam bulan mengambang....

Yesterday was a bummer......everyone had plans except me, even my sister malas nak layan I, so I ended up hungry and alone at home....

Bad combo.

So I went down to the local DVD store and bought the second part of Ghost Whisperer season 4 that I have been waiting for ages....

*Pics courtesy of watchtvshows.com*

Finally......sampai gugur-gugur rambut aku tunggu the second part ni keluar. Sigh. Tension je nak tau whatever happens to Jim yang kini dah jadi Sam selepas dia melompat ke dalam badan orang yang telah mati coz he doesn't want to go to "the light" and leave's the wife.

Sigh.

But still....there's 2 more disc to go. Takkan la weekday aku nak tido subuh-subuh nanti tak bangon aku nanti pergi kerja.

Sigh.

*ok la. takat sini dulu. lately dah start jumpa anon-anon yang mula komen separa memberangsangkan tapi berselimut menikam. Apa? Tak paham? Asal aku sorang je paham cukup. FYI komen macam ni harusla aku delete je kan dari moderation page aku.....so kalau nak buat perangai macam sakai bertopengkan anonymous tu sila jangan tertunggu-tunggu la respon dari aku....*

Sigh.

Baik nanti lepas premiere nak sambung balik GW4.....oooh sangat tak sabar.

1 comment:

shasha said...

babe!!..pinjam leh??hehehe...aku punya la nak d/l asik tak dapat2 je...nak cari dvd semua gambar tak lawa la..tak complete laa..tension arrr...mana mau beli yg best punya?