Monday, June 22, 2009

Orang semua dah balik....tapi aku masih di ofis....

Apa??? Loser???? berani ko panggil aku loser sebab aku tak balik umah lagi after work???? Dan masih bekerja????

*takpe takpe.....dunia ni bulat. On day nanti ko kena kerja on weekend and sampai midnight baru ko tau*

Ces...tetiba amarah.

The thing is bila aku stress bekerja I tend to munch. Hari ni je I had 2 buns before lunch, then had porridge for lunch, and recently gobbled down a pack of Chachos all by myself. Sigh. Sangat tak bagus. Rosak diet mak weyh!

*not to mention bergelas-gelas Black Coffee, teh tarik and milo that comes free flow at the meeting room the whole day. Abisla, by next week datang balik la penyakit water retention aku nih*

Sigh.

I did a bit of bloghopping today tapi not many people updated. Whats happening???Takkan semua orang pun busy kot??? Update la babes, bila aku tensi-tensi ada jugak pengubat tekanan mental aku.....

Macam blog Nonoy hari ni, dengan ulasan keywordnya yang juga agak menarik.

Dan blog Farah hari ni, yang ada gambar-gambar piccas cari handphone baru Liza di Low Yat.

Dan Liza, takkan berhenti setakat amarah kot....mana gambar-gambar ko kat tempat yang Edan tak suke tu????

Peeja, aku tau ko sedih dan emo. Sabar-sabar ye.....nanti aku free kita keluar jalan-jalan kay. Pi berjimba ke, makan durian ke.....

And lastly Tina....suruh aku update, mana ko punya update????

Ahhhh...enough ye. Kalau aku start holler semua orang nanti bos aku start nampak la aku melilau tak buat kerja atas lappy ni. Nanti amuks kang mak tak boleh tido malam.

Mwahh mwahh, kiss kiss.....masih terbayang-bayang MacBuku Udara yang nampak bayang-bayang tapi ntah tercapai ke tak....sigh....doakan yang terbaik.

5 comments:

shasha said...

takpe babe...next weekend aku pulak jadi macam kau..sabtu ahad kena keje tuh..tensi tensi~~!

Mighty Jacksparrow said...

well..i've been living in a world where going back right after the ding-dong bell of the alarm clock goes off is seen to be an act of a loser instead.

=D

Zuraida said...

shasha...

ha ingatpon...tak nak mengaku la tu.

Dear En Mighty Jack Sparrow,

I pulak have the notion that only losers work late because their bloody damn inefficient, they can't finish what they have to do when they're suppose to be working.

But that's just me.

*wink wink*

peej said...

siannya ...
apesal kejam sgt boss kau ni perah2 tenaga kau di saat2 akhir ni..
tp xpe..x lama lg kan..nanti kita bersuka ria..

oh tina mmg mcm tu..aku dah update 3 entry..dia baru satu..pastu complain apesal aku x update..jom lempar lelemak kita kat dia jom..haha..

Zuraida said...

hahahahah!!!!

peeja, nanti ada lawan tampar lelemak....

tak mo dowh...nanti kalah....

hahahahaha!!!!