Tuesday, January 25, 2011

The music is currently playing....

Jiwa masih kacau. Lagi-lagi la bila Ipod asyik main lagu jiwang-jiwang je. Kenapa takde lagu lain ke? Nope, semalam baru download album Adrenalin Faizal Tahir....so asyik pusing-pusing lagu Hanyut and Bencinta.....OMG, boleh jatuh cinta, langgar tembok dan jatuh cinta balik and gosh it hurts....

Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihat mu
Lidah kelu sedangkan aku
Mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
Cinta pada mu

Ke tepi lihat ku berlalu
Pasti itu yang terbaik untuk ku
Tiada lagi mahu ku tahu
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu
Aku tahu
Engkau tahu apa yang mata ku tahu
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu?

*Lirik Bencinta*

Sigh.

Sekali in between dengar FT kata .....

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

*Lirik Hanyut*

Sigh.

Yeah. memang kacau. Talk about crap la kan.

Sigh

2 comments:

Sweettooth said...

I never dig FT, but those lyrics mmg tangkap dalam...especially Hanyut......

Zuraida said...

Kan nina? OMG memang lirik dia tangkap cintan, kalau FT menyanyi depan i boleh pengsan okay. hahahaha....